onsdag 7. desember 2011

Anne Marit Sollienposted toLightning Process i hele Norge - Prosess1
Jeg har gått LP kurs. Stressmestringsdelen er bra men jeg ble overhodet ikke frisk av ME. LP er et kurs til en pris av ca 15 000 kr. Jeg syns derfor at det er useriøst å gå ut slik det nå er gjort i Fibromyalgibladet 4/2011. Når LP koster en månedsutbetaling hos en uføretrygdet syns jeg dette er en uvettig form for "reklame". Vi er MANGE som IKKE har opplevd den effekt dere beskriver- så jeg ber dere tenker dere om i forbindelse med reklame av kurset. LP har ingenting med ME og gjøre- det må snart finnes nok informasjon rundt dette til å avskrive denne koblingen! Jeg har ingenting i mot at økonomisk velstående mennesker velger et kurs til 15 000 kr for å lære stressmestringsteknikk men å reklamere i Fibromyalgibladet er usmakelig.

Ingen kommentarer: