lørdag 2. juli 2011

Julibryllup med Jøtul-varme....






Jeg kunne ikke fryse mens jeg så på bryllup i Monacco!
En festlig vielse å se på. Brudekjolen var akkurat like "perfekt" som bruden og slik selskapet er beskrevet i media. Ikke spart på noe*
Og 53 år gamle brudgommen...så ut som han kjedet seg og ikke visste helt hvor han skulle feste blikket. Jeg fikk følelse av at de ikke giftet seg med "hverandre", de bare giftet seg :) Ikke mye som mante fram følelser... Det ble så komisk å se Albert "blunket" til gjester men knapt viet bruden et blikk. Kanskje en grunn for at han ikke har giftet seg før han ble så gammel. "Åkken ska n go`blunke tæll..." :)
Men vakre er de! Jeg beundret Caroline veldig da jeg var barn- og hennes tre barn var minst like vakre som Caroline selv. Den eldste sønnen helt utrolig flott! En sjelden gang ser man et menneske som har noe ved seg som man blir helt bergtatt av- slik er Carolines eldste sønn.
Trivelig å ha noe pent å se på mens man fyrer i Jøtul`n en lørdag ettermiddag i juli :)

Ingen kommentarer: