fredag 17. februar 2012

Blåskygge: Det enkle er ofte det beste

Jeg har lenge tenkt å skille privat blogg fra en mer åpen blogg.
Nå siger den nye bloggen laaaangsomt framover...
Facebookmeldinga mi en dag var: stuttihuggu.no.... da hadde jeg gjort et iherdig forsøk på å forstå enkelte finurligheter ved databruk. Tilslutt måtte jeg logge av- i frykt for at pc`n tok veien ut i de store skoger...
Ikke annet enn symaskiner kan framprovosere et så heftig raseri. Eller regresjon kan man kanskje kalle det. Hadde jeg latt følelsene styre hadde jeg kasta meg på gulvet, hylt og sparka... Men det egner seg liksom ikke når jeg er bestemor til to og har halve bygda spaserende rett utfor vinduet en solrik tirsdag.

Legger ut et blogginnlegg fra den åpne bloggen her.
Tema: Simple living
Kommenter gjerne om du "tør"...


Blåskygge: Det enkle er ofte det beste: http://www.dagbladet.no/2012/02/17/magasinet/god_torsdag/vendepunktet/simple_living/sparing/20277344 Det suser en sterk motvind mot de...

Ingen kommentarer: